Kępka Dobrych Rad od Drużyny Lash Design!
Tym razem przyjrzymy się trudnym i często stresującym pytaniom od klientek.
Które z nich mogą doprowadzić do osłabienia Twojej pewności siebie, a które wyprowadzać z równowagi? W jaki sposób rozmawiać z klientką by nie wyczuła naszego zawahania i jednocześnie zrozumiała przekaz? Oto nasza lista najczęstszych, trudnych pytań.
Zrobisz mi takie, jak na zdjęciu?
Pytanie z kategorii niewinnych ale sygnalizuje, że mogą być problemy. W szczególności jeśli klientka pokazuje zdjęcie zupełnie oderwane od rzeczywistości lub od jej typu urody. W jaki sposób wybrnąć z tej sytuacji profesjonalnie?
Natalia Dąbrowska, Instruktor Opole
Nawet jeśli chciałabym zrobić aplikację identyczną jak na zdjęciu, to niestety u każdej z nas będzie ona wyglądała zupełnie inaczej. Mamy inny kształt oka, inaczej są one osadzone.Do każdej klientki podchodzę indywidualnie dlatego dobierzemy taką stylizację, w której Twoje oczy będą wyglądały najlepiej. Zaufaj mi! ????
Justyna Dorotiak, Instruktor Kraków
Zrobię co w mojej mocy, pamiętajmy jednak, że efekt końcowy stylizacji zależy od wielu czynników (m.in.budowa oka, uroda, gęstość rzęs), dlatego ta sama stylizacja u dwóch osób może wyglądać zupełnie inaczej. Wyczaruje rzęsy szyte na Twoja miarę!
Paulina Kokoryka, Instruktor Gdańsk
Bardzo bym chciała, ale… NIE ???? każda z nas ma inne oczy, inną ilość i stan rzęs oraz niepowtarzalną urodę. Pozwól, że dobiorę stylizację idealnie podkreślającą TWOJĄ urodę, a oczywiście na ile to możliwe, będziemy się wzorować aplikacją ze zdjęcia ????
Anna Jarniewska, Instruktor Warszawa
To jest tak, jakbyś chciała założyć rozmiar ubrania z manekina nie biorąc pod uwagę faktu, że możesz mieć inne kształty. Stylizację dobieramy indywidualnie, biorąc pod uwagę predyspozycje oka, powieki oraz bezpieczeństwo Twoich rzęs naturalnych. Być może akurat stylizacja, jaką znalazłaś w sieci będzie pasowała do Twojego typu oka, ale możesz w niej wyglądać zupełnie inaczej niż to, co widzisz na zdjęciu. Stylizacja ma za zadanie podkreślić piękno Twoich oczu, wydobyć z nich głębię i ukryć ewentualne niedoskonałości. ❤️
Jeżeli borykasz się z problemem indywidualnego doboru stylizacji do oka klientki to koniecznie skorzystaj z naszego szkolenia online “Rzęsami Szyty Styl”, który dogłębnie opisuje ten temat. UWAGA! Jest on obecnie dostępny w super ofercie cenowej, tańszy o połowę! LINK ➡️ https://lashdesign.pl/rzesami-szyty-styl-stylizacja-oka/
Długo jeszcze?
To pytanie jest dosłownie jak kubeł zimnej wody. Gdy tylko padnie z ust klientki, Twoje serce zaczyna bić szybciej, ręce odmawiają współpracy i zamiast przyśpieszyć tempo – zwalniasz, a wszystkie kępki zaczynają się rozwalać. Stres absolutnie nie jest przyjacielem stylistki rzęs, tak samo jak presja czasu. Dlatego zawsze uprzedzaj swoją klientkę, ile czasu musi zarezerwować na wizytę. Klientka poinformowana ma oczywiście prawo w trakcie zabiegu zapytać co i jak, dlatego warto wiedzieć jak umiejętnie odpowiedzieć na to pytanie.
Daria Domeracka, Instruktor Tuchola
Niezbyt często klientki zadają mi to pytanie, ponieważ już na starcie naszego spotkania informuję ile proces stylizacji trwa. U mnie jest to zazwyczaj ok 2-2.5h. I znowu stawiam na szczerość. Tłumaczę klientce, że nie zrobię tego szybciej, ponieważ poprawnie wykonana stylizacja musi trwać. Jest to proces, w którym nie można się spieszyć. Nie da się szybciej wypełnić rzęs, robić kępek a przy tym nie zrobić np. sklejek. Albo ładnie, dobrze i długo ????albo wiadomo co ???? Śpiesz się powoli! ????
Kasia Bernacka, Instruktor Puszczykowo k. Poznania
Stylizacja rzęs musi trwać tak długo, ile trzeba.
Ważna jest dokładność i precyzja, pośpiech w naszej pracy nie jest wskazany.
W końcu najważniejszy dla obu stron, zarówno stylistki jak i klientki – jest piękny efekt końcowy.
Karolina Malinowska, Instruktor Ełk
Zabieg zajmie jeszcze ok. 1 godziny, 30 min, potrzebują jeszcze 15 minut… Zawsze staram się określić ile czasu jeszcze potrzebuję.
Pamiętaj, że liczy się precyzja, trwałość i efekt końcowy stylizacji. Lepiej przetrzymać klientkę 20 minut dłużej niż później spędzić z nią np. kolejne 2 godziny na poprawce.
Rozmowa z klientem to istotny element naszej pracy. Zawsze stawiaj na szczerość i profesjonalny język komunikacji. Klientka ma prawo pytać, a Twoim obowiązkiem jest ją edukować i skrupulatnie, ze stoickim spokojem odpowiadać. Na każdą z sytuacji możesz się przygotować. Stwórz swoją listę pytań, które powodują u Ciebie dyskomfort i zapisz sobie na nie odpowiedzi! Uwierz mi z takim przygotowaniem, nie zaskoczy Cię żadna sytuacja ani pytanie. ????